novellerna som visar vad dom vill.

“Ja jag gillar dig”, sa jag tyst.
“Vad sa du”, sa han förvånat och log med ett brett leende.
“Jag älskar dig och har alltid gjort det, hörde du de nu eller?”
“Ja jag hörde”, mumlade han.
Sedan böjde han sig sakta framåt och kysste mig försiktigt på munnen och sa:
“Jag älskar dig också.”




Yeah right, då skulle du ju försöka utnyttja mig ännu mer, tänkte jag.
Sedan sade jag att jag var tvungen att gå. Han sa okej, och gick ut ur omklädningsrummet. Jag stod kvar i några minuter och var besviken - inte bara för att jag skulle åka hem, utan också för att jag skulle sakna idioten, som lät mig bli förälskad i honom, även fast jag tyckte att han inte förtjänade det.
Han ville inte ha mig på det sättet som jag ville ha honom, så därför fick han gå och aldrig mer skulle han få sätta foten i mitt hjärta igen.

Jag hade aldrig känt en sådan stark, men samtidigt hatfull känsla av både kärlek och ilska mot någon kille i hela mitt liv, och den känslan hoppas jag att jag inte behöver får uppleva igen.

såhär jävla ont i magen har ja fan inte haft på länge :/
blir sängen nu och religion boken i huvet
godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0