hjärtat är inte så tugnt längre, allt är bra nu

ville bara säga att det känns bara som en stor lättnad har lagt sig över mig nu.
känns som ja gått inne med ngt nästan precis en månad nu och bara.. ja, inte vågat ta tag i det!
men den känslan är över och det gjorde mig så sjukt lycklig..
att få veta saker också, sånt ja verkligen inte trodde.. trodde inte det var så du tänkte och tyckte.
har kännt att ja kanske haft en "fiende" nu ett tag, att du var sur, att vi aldrig mer skulle snacka.
men de e bra nu, & ja är så sjukt glad för det!
vill aldrig ha ngn person mot mig, och nu är ja säker på att ja inte har det.
du gjorde mig tårögd med dina ord, helt konstigt, och de e alltid du.. vet inte riktigt vad det betyder men så är det :)
men ja är iaf lycklig och känner att mitt hjärta är fritt!

skulle ja kunna ge dig en ...... ..... ? i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0