ensam, mörkt, kallt, tyst, bara du i mina tankar

följde Jonna till bussen precis.
gick ut i min fina "man glömmer aldrig en K K" tjocktröja.
frös som fan och sen när bussen kom och hon åkte så va ja bara tvungen att springa hem, de va så sjukt jävla härligt!
allt är så jävla tyst, man hör bara sina egna andetag och kan bara tänka på exakt vad man vill, inte en jävel som kan ändra på ngt, bara va i sin ensamhet, springa för sig själv på kvällen är ngt ja borde göra oftare!
inser bara så jävla lycklig jag är när jag gör så, kan inte tänka på ngn annan än dig älskling, det är bara du i mina tankar, denna veckan har varit underbar, träffat dig onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. kan det bli bättre?
jag älskar dig linus
3 veckor idag va det med
kyss /oliwiapaulinaalvaeriksson
(använder ordet jävlar för mycket tycker ja)


Kommentarer
Postat av: linus jacobsson aka din älsking;P

grattis till oss:D<33 älskar dig med oliwia!!!:D<33

2010-03-21 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0