en månad med min älskling idag

1 månad
vet inte var ja ska börja, men idag har jag och älskling en underbar månad, förstår inte att allt har gått så snabbt.
träffade dig första gången 21 december 09, jag och anna var ute, jag smsa med dig och sa att du kunde komma till glumslöv, men inte trodde ja du skulle göra de, ska de liksom mer på skoj, men jofan, du tog bussen hit. Anna skulle hem så var tvungen att ringa elin och fråga vad hon gjorde för själv vågade ja inte träffa dig, inte då bara så sen  en kväll.
De första ja noterna när ja så dig på bussen var så jävla lång du var, och de tycker ja fortfarande, men så jävla lång är du igentligen inte ju!!
De första orden du sa, hej... ja tror fan ja blev lite rädd, hade inte varit berädd på den rösten iaf, men sen efter lite mer snack lät de bra! :)
vi var ute och de va 12 minusgrader, kunde de bli mysigare? ja men de va ändå mysigt på ngt sätt :)
& de var så himla lätt att snacka med dig, trodde vi skulle vara tysta hela tiden och bara sitta ngn stanns och kolla ut i tomma intet och en pinsam tystnad bara var där, men nejdå.
efter den kvällen träffades vi någta fler gånger,var på bio osv. efter jul så kom du hem till mig, eller de va 1 januari, en kväll ja aldrig glömmer.
men efter den kvällen så sabbade jag ALLT!
ja såra dig, & ja vet hur jävligt du mådde, och själv var ja både lycklig, så jävla ledsen och bara tom på ord.
ja tyckte du var jobbig, ja sa att de aldrig skulle fungera mellan oss ändå, blev sur för ingenting, försökte göra dig glad men lyckades inte många gånger. ja var en idiot!
allt stanna upp, jag satt i en månad och väntade på en annan. ja slösade bort en hel månad på mitt liv för att vänta på gammal kärlek..
ja grät nästan varje kväll, för ja hade känslor för båda, helt klart, men du var ngt speciellt ändå, ja viste att du alltid skulle finnas där för en vad ja än gjorde, du snackade alltid med mig och ville hjälpa till. du förstod inte hur han kunde göra så mot mig, bara ta mig ifrån dig och sen skita i mig. & de fattade ja inte själv heller, hur ja kunde välja det..
ja åkte till new york och bestämmde om de inte händer ngt, så ska ja träffa linus igen, ja orkar inte va utan kärlek, de va helt så, & du är verkligen ngt speciellt fortfarande!
ja kom hem från usa, allt blev så sjutk rörigt, men jag träffade iaf dig 3 dagar efter, & en så mysig kväll med en kille tror ja aldrig ja har haft, de kändes som om vi hade varit tsm i flera år, allt var perfekt, ja kunde inte begära mer, & du var verkligen en ny person, inte bara den som satt och vänta på en puss, utan den som gav mig det hela tiden. du hade förändrats och ja älskade det!
nästa dag var det vi, och jag älskar dig lika mycker idag som jag gjorde då, eller nä, för ja älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. ja kan inte beskriva känslan, men den som varit kär innan vet hur det är.
denna månaden har vi haft så himla kul tsm, & ja kan verkligen och vågar att vara mig själv med dig, vågar göra bort mig, skämtar om ngt, skrattar åt dig, fular mig, är taskig mot dig men du vet att ja skojar, asså bara sånt. Har aldrig varit med en kille så innan som ja har kunnat vara så öppen mot.
jag är så himla lycklig att jag har dig linus!
du är en riktigt underbar person och ja älskar dig med hela mitt hjärta!
28 februari 2010 - linus, jag älskar dig!
vet inte mer hur ja ska säga det, för för mig så är Jag älskar dig dom största orden man kan säga till varandra.
man kan inget mer än att älska min linus, men han är min, bara min och det är ja så himla lycklig över!


& jag älskar denna bilden, tycker den visar riktigt kärlek! :)
min & linus kärlek!!


Kommentarer
Postat av: linus jacobsson aka din älsking;P

jag älskar dig så sjukt mycket oliwia!!<333333

2010-03-28 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0