15 år, 4 månader & 2 dagar

hejhej
söt min blogg är va? :)
nej men ja tyckte jag hade haft den andra ganska länge nu så ville ändra lite, skulle bara fixa headern först, men blev allt! :) jag gillar den iaf.. inte för att jag är duktig på att göra en header, de heter www.picnik.com , vill lära mig ps men typ inget ja orkar riktigt och finns nog ingen som orkar förklara de för mig heller.

nu är det en ny vecka och nya tag.
idag - får plugga lite och så
imorgon - älskling
onsdag - plugga!
torsdag - vet inte, kanske plugga om vi får ngt men annars inget spec.
fredag - älskling
lördag - skulle nog ut och äta med weege familjen :)
söndag - vet inte

veckan ser ganska bra ut iaf! :)
puss/oliwiapaulinaalvaeriksson


oliwia paulina alva eriksson ♥ linus pierre jacobsson
jag är lycklig med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0