middag & avslutning


Till middagen imorgon blir det denna klänningen från USA 400 kr med en svart kort kavaj över från MQ 500 kr och ett par svart pumps från Trampolin ca 1000 kr.
Håret vet jag inte riktigt än hur jag ska ha, får se imorgon :)

Till avslutningen i kyrkan blir det denna klänningen från H&M 200 kr, stickad kofta över från Top Shop 550 kr och ett par Diesel gympaskor med klack från Trampolin 700 kr.
Håret vet jag inte heller hur ja ska ha det här, men kanske med ett diadem med blomma på från USA 500 kr.

Kommentarer
Postat av: .

ofta man köpet ett diadem för 500 kr? :S

2010-06-14 @ 02:10:23
Postat av: Oliwia

jag fick det, för jag hade kollat på det länge men ville inte köpa för de var för dyrt men sen fick ja de av min mamma. är de så jävla konstigt eller :S

2010-06-16 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0