see the beauty in everything

nu sitter man här i sängen och kollar på 2 ½ men :) me love!
köpte box 3 för att ha med ner hit så har precis kollat klart första avsnittet nu, underbart!

har gjort ett album på Facebook också där ja kommer lägga in dom flesta bilderna från denna sommaren i spanien, kommer någon bild här på bloggen säkert också, men om ni vill se mer kolla bara fb.

innan vid poolen så gick ju såklart min nya väska isönder, jävla skit, men som tur har jag med min lilla patteväska med så får ha den sålänge, ska åka till ngt ställe och fixa väskan snart med, så ja kan använda den igen.
har varit trött som fan idag, men nu helt plötsligt är jag pigg, eller går nog på min sista energi, men det funkar de med! snart blir det sängen!
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson


kläderna till poolen

bytte sen för de började blåsa en hel del så blev t-shirt och lite längre shorts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0