9:6 ♥

har inte skrivit på länge nu, men har haft två dagar nu fullt upp hela tiden! :)
måndags blev det till min längenhet direkt efter skolan och göra v oss till avslutningsmiddagen i stan osv. trevlig kväll med mycket tårar, men det mesta blev iaf lyckat.
sen vid 1 åkte vi hem till fay sov där sen fixa oss till avslutningen, och nu har vi SOMMARLOV, kan inte fatta de :( kommer saknar er alla så otroligt mycket! dessa 3 åren på PS med er har varit mina tre bästa år i mitt liv, kommer aldrig att glömma allt vi gjort, 9:6 i mitt hjärta, föralltid!
även där blev det mycket tårar, och det finns ännu mer kvar!

sen på kvällen blev det att va på råå och ha det så jävla nice, måste göras om jättemånga gånger! :) hade det skit kul och allt va bara glädje, en kväll ja kommer minnas, eller kommer minnas allt ja gör med min underbara klass, i sommar kommer ja säga att ja ska ut med klassen om de är ni från 9.6 fast de inte är vi mer, men ni fattar, för 9.6 kommer alltid finnas kvar :)
när ja kom hem snackade jag med älskling i telefion men somnade ett antal gånger och ja minns inte alls vad vi snackade om eller ngt :p sry älsk!
puss /oliwiapulinaalvaeriksson

avslutningsmiddag & skolavslutningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0