4 månader! ♥

Har fyra underbara månader med min älskade Linus idag! :)
jag älskar dig så obeskrivligt mycket! ♥

       


Linus sa igår, eller vid 2 tiden inatt att ja inte kommer vara vaken klockan 5.. angående en annan sak men ja, men jo... kvart i 5 vaknade jag av att ja hade somnat med mobilen vid huvet, sen bara börjar det åska som fan, sen kom blixt efter blixt och de lät som fan.. riktigt jävla läskigt.. sen kom en fete blix och sånt jävla oljud efter, har fan aldrig hört sånt ljud innan, trodde hela jävla huset skulle rasa samman. & efter de öppnades bara himlen, regnade som fan, kändes som om det regnade in i mitt rum från alla väggar, lät som ett vattenfall eller ngt!
Gick upp, kollade ut på balkongen där mamma & pappa var och tog in alla dynor i stolar och sånt.. markiserna eller vad man kallar de fylldes med vatten på bara 2-3 sekunder, fick stå och tömma hela tiden i 10 minuter.. sen minska det lite, så ja gick och la mig iaf :)
& nu när jag vaknar ser det ut som om ingenting har hänt!
ganska fräckt, men hoppas bara att stranden är kvar så man kan gå ner där sen!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0