life is like art without an eraser...

det blev linnebyxor och halv brungråsand färgad blus från hunkydory.
nu har max och malin precis stuckit hem, haft en super rolig kväll :)
blev bad en stund, eller ganska länge faktiskt med max och malin. mycket snack.. och lite verkstad. 26 grader så det var betydligt varmare i vattnet än i luften där de var 20.
jättefin solnedgång kollades och betraktade molnen.. haha nej, men jo.. pappa va tydligen väldigt intresserad av dom ikv!
nu ska jag lägga in lite kläder som jag inte hann innan som jag testade, och sen byta om till pyjamas, sätta på ngt på tvn och lägga mig i sängen med datorn och mysa en liten stund :) (för mig själv tyvärr, men vad gör man inte) sen sova, och upp typ halv 11 imorgon för att sen åka till fays stuga + skjutsa max och malin till flygplatsen för de ska redan åka hem imorgon :( tråkigt värre!!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
btw. fick ett par örhängen med pudlar på från max ;) haha mega söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0