Kärleken är större än lagen.

hemma nu från festivalen. eller varit det ett tag men ja.
tog tåget in med fay och fiona sen möte linus och sen stack vi till stora scenen och kolla Calles sista låt :) härligt, inte lika bra som jag förväntat mig, men alltid kul att få ha sett en bra artist live :) love you Calle! :)
sen blev de väll bara att dra runt och yra runder på festivalen, plocka upp lite folk osv.
blev dock inget kulkul eftersom jag käkar pencilin och e halvsjuk, men ja klarar mig, hade en super mysog kväll ändå! :)
vid halv 11 ringde mamma och då stack jag och linus, gick och köpte godissnören :) gottit värre, sen köpe vi vars en våffla och gotta oss sen gick längst gatan till big buddah där pappa kom och hämta oss :) hann också köpa en cola innan han kom, sen körde vi hem älskling sen åkte hem själv.
så tack alla för en mysig kväll :) man kan verkligen inte må dåligt i bra sällskap :)
puss & godnatt /oliwiapaulinaalveriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0