He's a pirate!

                                    



ska kolla på Pirates Of The Caribbean nu, en utav mina favorit filmer, hela den serien av filmer är bara så klockrena! Jonny Deeps roll är oslagbar!. Hoppas på att de kommer ut en till film av desa faktiskt, hade varit sjukt kul! :)
Sitter själv i min 1.80 säng.. så om någon vill är de bara att komma hit ;O ska vara hemma hela kvällen idag, kommer nog kolla på ett antal filmer ikv och bara sncka med min älskade linus!! :)
GREAT, nu gick larmet med (y) ont i öronen, japp. för helvete! ;O ja försöker fan kolla på film...
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer dit nu:O <33

2010-07-13 @ 16:51:20
Postat av: Oliwia

hahah bra älsk! ;)<33

2010-07-13 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0