a beautiful thing is never perfect.

dagen...
gick på marknad, blev en typ sporttopp, lila gympaskor, en hatt & korta tights :) sen åkte vi vidare till habaneras och på Pull and Bear hittar man ett par snygga långa vita linnebyxor :) blev kär direkt, så köpte de för mina sista pengar, så nu har ja 4 euro kvar av de ca 300 euro jag hade med mig.
åkte hem och gick sen ner till poolen, läste ut min bok. en helt okej bok, men handla inte om så jättemycket, men ändå OK.
käka lunch sen, bada osv.. satte mig i pappas stol sen, han har alltid med en sån man har på stranden man kan fälla ner själv och blablabla och där somnade man i typ 1,5 - 2 timmar ;O jätteskönt ifs, men borde sett fult ut ;) ahja!!
åkte in till stan sen och käka på La Casona, fick inte så jättebra mat, men de gick väll.. gick på marknaden lite, köpte ngn present till vänner och fick en klänning av mamma! :) tack!
satte oss vid havet, massa fyrverkerier blev det, spanjorerna typ firar in sommaren eller ngt :) fint var det iaf.
beställde in en paella för en person med (a) blev så sjukt sugen på de när ja såg alla andra käka de ;O och sjukt god var den också, så där får man väll äta det igen tycker ja.
sen stack vi hem och nu är ja på mitt rum och snackar med älskling, sen ska ja sova :)
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson



min nya klänning :) love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0