where's Oliwia?


bilden bjuder jag på!
läger 09 med ps, hålehallstugan

hejhej
inatt så tänkte jag sova lite tidigare men nej, det gick inte, blev undefär halv 5
sen skulle jag ju gå upp lite tidigare också men nej, det blev kl 2
jag skulle baka kanelsnäckor, tro fan att ja ska stå och baka idag! nej det blev inga bullar till mamma!
utan jag och elin har snackat om snygga killar! det gillar vi starkt, om vi vill veta min topp 3 lista så bara fråga, nummer ett är iaf bäst! :) my love!

min data håller på och skriker hela tiden att jag inte har ngt minne kvar, så ja borde kanske ta bort lite saker, men de orkar jag verkligen inte nu!
det tar ca 15 minuter att starta datorn och komma in på allt, sen typ om man ska starta nytt internet fönster osv så tar det väll ngn minut haha, jag har vant mig så de e lugnt!

& sen undrar jag bara om det fortfarande är snö ute?
för jag har inte ens kollat ut en ända gång idag! & igår när jag gick ut fick jag en jävla shock för jag inte hade typ varit ute på 3 dagar elr ngt ;)
ja känner verkligen att jag har ngt liv nu när de e lov osv -.-
men skolan börjar inte än iaf, en vecka kvar hahah & vissa andra börjar redan imorgon, mohahah! elr ngt?
jaja men fitt skolan kan gå och dra sig i kuken :) :) glad jag är idag!

men puss på dig va! /oliwiapaulinaalvaeriksson
21 ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha, "fitt skolan kan gå och dra sig i kuken" hahah så bäst! (y)<3

2010-01-08 @ 22:44:50
URL: http://sandraeriikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0