tappa fotfästet, släpp taget & lär dig älska



jag vet att ni har fått se denna bilden innan men ja kollade precis på hata göteborg med mamma & det visar sig att vi verkligen inte har samma killsmak!! hahah
hon tycker han "Isak" längst till höger, fram. ser bra ut ;O
& jag tycker "Johan" han i blåa byxor ser bra ut, men de tyckte inte hon ;O
detta e ju fan helt sjukt!!!

jaja, innan så bakade jag ju muffins och dom blev faktiskt riktigt goda :)
ehm.. ja & nu vet jag inte vad jag ska göra.. :/ kollar på animal planet nu :S men blir väll kanske att kolla på ngt skit på tv läsa lite i en bok ja börjat på sen, faktiskt riktigt bra, heter - De Starkare.


fick bli en liten bild från Bakken 09 :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0