ställs inför dom stora frågorna mellan liv och död, men kärleken räddar mig!


bild tagen av oliwia som vill ha sommar nu!!!!!!!!!!!!


men ah.. chille dag i skolan :)
hk, ritade lite på mitt hem och sen käkade vi kycklingfajitas, mkt gott faktiskt!
svenska, missade typ första 10 minuterna sen gjorde ja och linnea klart häftet om satser elr vafan de är och sen klippte vi våra flyers, så bäst vi e på maskinen inne i kopieringsrummet ;D helt sjukt hahah!
engelska, deeeg, tog ut typ 12 "svåra" ord läste igenom en text och sen snackade man bort lektionen ;) haha
sen slutade man dåju!
gick till pistachia (stavning??) med fay & fiona för dom skulle köpa godis till mässan som e imorgon, ja alla som vill komma till framtidspilotsmässan på nya sundspärlan mellan kl 14:30 - 19:00, gör de :)
så ska ni bara leta efter MINIBUSSEN för där står nämligen dom bästaste, Oliwia, Linnea & Jakob ;D haha & mattias o mikael     hahahaha

sen börjar man inte förrän 11 imorgon hör så de e ganska skönt :) får iaf sova till 9, gillas väldigt väldigt mkt, men sen kommer man inte komma hem förrän ungefär halv 10, 10 på kvällen så det gillas verkligen inte, men vi kommer få ledigt för det någon gång så de blir nog ganska bra ändå :)

nu måste jag plugga på dom sjukt jävla onödiga fukking spanska orden! som jag personligen och vet att många andra också tycker att man kan köra upp någonstanns! elr bara göra ngt så de jävla språket försvinner!! ;O så jävla onödigt språk om ja ska säga ngt!! vet att alla som har spanska håller med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0