so im a little crazy... whats your point?

vaknade för typ en halvtimme sen.. & nu har jag ingen aning om vad jag ska göra!
vill hitta på ngt, men jag orkar helt seriöst inte göra v mig!
& detta har iaf jag legat och tänkt på hela natten & morgonen -.- orkar inte med det :/ det är just sånna här saker som man aldrig kommer att glömma..


kan anmäla dig om jag vill,
men de gör jag inte för då
kommer man bara få skit
för det & jag kommer aldrig
att få bort det som hände
ur mitt huvud! :S
du har ju fan gett mig men
för livet!
varje gång jag ser
dig nu, så får man en stor
klump i magen av olika
saker, jag är både arg &
ledsen, att jag kunde tillåta
dig att göra så och att du
inte lyssnade på mig....
& sen bara låta allt flyta bort,
inte vara säker på sin sak,
& då ger man sig fan inte
in i ngt heller! trodde du viste
det!
ingen tjej har det lätt! vi har
inget att säga till om när det
väl kommer till kritan! & är
man yngre så är det svårare,
att ngn som e så pass mkt
äldre bara gör så, ändå, du
kan inte bara tro att jag inte
vet vad som... ja! bara helt
sjukt, är det lättare då elr?
för ni/du tror inte vi kan göra
ngt då? vi är exakt, precis
likadana som om det hade
varit ngn annan! tro inte ngt
annat!
antingen så betyder det ngt för
den elr så bara leker man &
hoppas på det bästa!
tjejer väljer inte det här! det
kan han göra! jag trodde faktiskt
just du hade lite mer där uppe
än att tänka med det där nere!
lär dig av dina misstag, du får
vänta på ngt nytt, men kan få
skit för det gamla!
lär dig ngt...
/oliwiapaulinaalvaeriksson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0