nick schröder



dagens person - nick schröder
som man träffade på sundspärlan, haha mycket trevligt! kul att jag vinkade till honom också och han såg de och blev typ förvånad och fick en liten konstig min ;p & linnea tyckte jag va pinsam elr ngt? :O vadå, bara för ja tycker han e bra osv! ;D hahaha, nej han e BÄST!
ahja, har mega ont i benen nu eftter att ha stått ovh gått i typ 7 timmar!! orkar inte, har haft framtidspilotmässa, orkar inte gå in på de, misslyckat blev det iaf! haha ;p
men vi va på Olympia också och lyssnade på om sos, verkar faktiskt väldigt roligt så ja hoppas att jag kommer in där för de ska ja söka som första val tror ja det blir nu :):) känns bra!
åkte hem med elin, åkte inom rydebäck och köpte pizza, åkte hem till elin, käkade där och kolla Glee (y) sen gick ja hem, & så svin kallt de va asså ;O men sen kolla man på Made in Sweden (y) och nu tror ja snart ja ska gå och lägga mig, blir faktiskt trött av att vatt i skolan från 10:40 - 19:30 -.-

stor kyss till dig älsk /oliwiapaulinaalvaeriksson
kommer du ihåg vad som hände för ett halvår sen idag?
det gör iaf jag, precis som om det vore igår, jag är lika lycklig nu som jag var då!
du förstår inte hur mycket du verkligen betyder för mig, men hoppas iaf att du vet att du gör det! ♥
& jag saknar dig riktigt mkt!
6, snart 5, inge kul att vänta faktiskt!

Kommentarer
Postat av: linnea.

LITE PINSAM OLIWIA ;O

helt sjukt, asså jag trodde typ du skoja ;p

du skämmde ju ut mig!? ;O <3<3

2010-01-22 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0