många bilder i detta inlägg

nu har jag tjatat på mamma att vi ska skicka efter kläderna från H&M, men denna klänningen ska jag iaf ha tycker den är både cool och lite gullig, fin modell också på den!!  ska kolla lite mer om där finns ngn snygg tröja elr ngt också :)


bara ja som tycker att ja faktiskt inte va så blek på bilden :O
men ja, de va iaf klänningen jag fick av mamma & skorna fast ser inte så mkt av dom precis men jaja :)

sen om ni vill veta så snöar det som FAN, helt sjukt, nu trodde man liksom att det skulle försvinna lite lätt så men sen bara värsta snöstormen :S inte kuul :/
fast det är inte lika kallt ute, men det blåser ju :/
åååh, vill ha vår & sommar nuju!!
 
såhär ser iaf mitt ena fönster ut i mitt rum ;O & poolen är helt täckt..
 
såhär ser oliwia ut nu... & vi kör en sånhär också nu
tröja - pull and bear
jeans - zara
halsduk - thailand

skriver nog lite senare också :)
så ha de gött tills dess
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: theoutlaws@bdb

Riktigt fina kläder du (:

2010-01-27 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0