jag blir helt varm i kroppen när jag tänker på dig, hur lugn, trött elr ngt annat jag än är så får du min pulls att öka av minsta lilla ord och jag ler av lycka att jag har dig!

lalalala... nu kollar jag på lets dance ;O jättekul? elr inte.. finns ju bättre saker man skulle kunna göra en fredagkväll, men ahja, det finns en lördagkväll också (y) och den blir nog spenderad med fiona och linnea faktiskt, mkt kuuul!
mina spanska glosor till idag gick noog bra! men nä, faktiskt, skrev typ 18 av 25 ;p stolt elr ngt?
sen ehm ja, SKIT SAMMA!
joo! måste säga att mudde är ju ja, jag vettifan va han e, men ja tycker........ SÅ JÄVLA MKT! som ja inte borde säga här ahja! gillas verkligen inte, sen ville ja berätta att ps är en typ skit skola om man tänker på betyg och sånt iaf, omöjligt att få någerlunda bra betyg om ni vill veta! och det ända lärarna lär sig är att favvorisera elever! inte kul :S:S CP!
efter skolan följde man med fay till electa med fiona också, sen gick vi på stan också, testade lite kläder och sånt på gina men nepps, blev inget, orkar typ inte, ska spara mig till New York! :)
sen åkte man hem då.. och skulle igentligen gymma men nej det blev inte så idag..
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
5♥


en oliwia på bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0