bilder, bilder, bilder

som ni kanske känner igen, när jag har tråkigt kollar jag alltid igenom massa gamla bilder och typ små skrattar för mig själv för att man inser hur jävla ful man var då!!
jag bjuder på ett par här:


jag & kusin


tycker ändå detta ser ganska fult ut!!!! ;p


HELENA!!!!!!!


jag & josefinan på skolavslutningen förra året, 09


ja bilden är ju inte tagen idag precis!!! i paris, ca 2 år sedan om ja minns rätt faktiskt!


är inte dom här två megasöta så vet jag inte vad dom är!! Tindra & Emma


denna lilla prinsessa är väll ändå sjukt söt hon med!! lilla Vega! ;)


hanna & tindra
ahja, men pussssss! /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer
Postat av: theoutlaws@bdb

haha gullig video :)

2010-01-25 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0