5 januari 2010

hejhej
jag har kommit på att om man vaknar elr bli väckt av ett sms så blir man på mkt bättre humör på morgonen elr hela dagen igentligen :) spec. om man får det från sin älskling :) men ja de e ju en annan sak!
sen så fick man tvinga sig in i duschen elr till badkaret (h)
jaja, sen åt man lite och nu sitter jag här och om lite mer än en timme ska man till paulina :)

& jag vill även notera att det är snö ute! SNÖ! vafan gör snön här nu?
nu skulle de bli lite varmare tyckte man ju (a)
& kallt som fan är det också! sover fan i jogging byxor och tjock tröja, okej nej det gör jag inte, men man skulle kunna!!

ville också tillägga att jag tycker denna tjejen är helt ah.. go humor!
vågar bjuda på sig själv, hahah
puss/oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: faayy

bloggen blev jättefin :)

& skitsnygga bilde som max stylat :)

<3

2010-01-05 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0