räknar jag år, räknar jag sår

nu kollar jag på bygglov med mamma (a) hahah
& övar på engelskaorden
ville igentligen kolla på en film som heter typ ngt miraklet vid elr på st. anna elr ngt liknande men den va så himla lång så de orkade ju inte jag!
skulle vi ha typ alla möbler och sånt till hk;n imorgon? :S har inte jag gjort iaf, oops, men ja säger att vårt internet elr ngt inte funkade så kunde inte kolla möbler (y) ska ändå bara laga äcklig jävla fisk imorgon, så funderar nästan på att skippa de elr ngt, orkar inte, & sen påstår mamma att ja har feber -.- , näääe!
men ahja snart blir det iaf house ju, äntligen säger ja bara! :)
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0