funderar över det här, inser att jag har kanske valt fel?


horror/fantasy/drama/action
1960-tal, Nya Zeeland. Människor och vampyrer lever tillsammans i harmoni tills en influensaepidemi sveper fram över jorden och en vampyr börjar leva på människor. Kyrkan skickar ut Silus för att fånga förrädarenvampyren Edgar. Silus slår sig samman med en mänsklig polis, och de två upptäcker att Edgar bär på mörka hemligheter...

Denna filmen va faktiskt riktigt bra enligt mig. Bara för jag gillar lite så fantasy stuk på många filmer men ja. Just denna filmen är verkligen värd att ta sin tid till att kolla på. Vissa delar i filmen tycker man är lite så typ psykfall, men den som har skrivit elr ja gjort filmen är verkligen duktig, att komma på en sån ide. Bra handling va de också, med sjukdomen osv. En film ni bör se enligt mig iaf :) om ni gillar typ ja fantasy.

nu är mormor & morfar här :) ska äta middag här osv.
sen hade jag tänkt att baka lite tror ja, orkar igentligen inte, men skulle vi inte ha med fika till svenskan imorgon 9.6? ahja, ja bryr mig inte, isf går man och köper ngt på rasten (y)
nu ska jag äta och sen ska jag nog kolla på en film till, fy asså voddler är inget bra :p gör att man bara vill kolla på film efter film, jag hjärta filmer ;) men det går i släckten både pappa & min bror tycker jag faktiskt kollar på mycket film så ja, (y) inte för att de e genetiskt/arv skit för det är det verkligen inte, det är miljön som har påverkat ;) de har alla i 9.6 lärt sig av PAK iaf :) hahah
ahja, puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0