ett leende är det bästa ansiktslyftet

skolan, dåja, sv - matte - lunch - bild - musik sen VÄLA!
orkar verkligen inte berätta om skolan, inget intressant endå ju!
men efter skolan iaf stack man till väla med linnea & fiona de va riktigt mysigt, va inne i sånna lite udda affärer, elr udda och udda, lindex & kappahl - lite udda för oss tyckte ja! ;)
åt på taco house, gottit sen testa massa kläder i affärer osv.
ngn jävla kärring på lindex tror ja de va som tyckte jag och linnea snacka för mkt, hahaha skiter jag fullständigt i.
ja & sen köpte vi milkshake jag och linnea tog lakris :D & fion hallon :p hahah, onödig information! (y)
sen stack vi hem, tog bussen sju sen hoppa ja och fiona av på mariastation men tåget va ju 15 minuter försenat :/ men vi hade kul endå :D hahah (y)
hem & ja, nu kollar jag på made in sweden
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

 
hahah, jag och linnea hitta en lite insnöad        dessa shortsen köpte jag! :D
moppe elr va man ska säga ;p              & strumpor, rosamössa & en halsduk till pappa!

 
dock inte denna mössan då hahah! ;)               snö är det fortfarande ute ja -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0