döda mig bara

kom hem från new york igår. (torsdag)
stack till fay på kvällen & elin linnea frida med då :) skulle ju kidnappa fiona och fixa massa saker innan så ja ;D
hade riktigt mysigt o kul, va skit trött och ja det där som hände hjälpte ju inte direkt... fan asså :'( böle time... har bara lust att... D Ö
men ja, somna gjorde ja faktiskt, trodde inte ja skulle kunna de..
men ja, gick upp stack till fiona och kidnappade henne, drog på massa saker körde till tågstationen, fiona satt i hundburen där bak (y) & åkte in till hbg gick runt där med henne och massa random folk kramade henne osv, kulkul!!
sen blev de mat på haket. hon öppna presenter & den bästa va ju BILBO ;D hahahhaaahahhahahah, sjukt!! goa grabbar vi har va!! haha (y)
sen efter maten hem till fiona på gården kolla film, spela poker & käka pizza, gillas mycket!!
sen stack massa och ja, ja elin josse fiona & oliver gick ut hahaha, inte så lyckat, klappa pollarna och gick i slask!! = blöta fötter och hästsnor på josse ;P hahaha
va hemma vid 5 över 12 och nu är ja helt borta i huvudet och vet fan inte va ja ska tänka på, alla bara snurrar och jag mår så jävla dåligt :'( har ont.. så jävla ont inom mig.. & det finns inget sätt att göra de bra..
kommer bilder imorgon kanske elr ngn dag när jag orkar med mitt liv
/oliwia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0