det går inte en dag utan att jag gråter

varför finns det känslor överhuvudtaget. det är bara en jävla skitsak men ändå något så jävla underbart, speciellt kärlek. något jag kan dö för, jag kan offra mitt liv för dig fast jag vet att du aldrig någonsin skulle tänka något sånt om mig, så väl känner jag dig. året börjar så jävla bra, jag har hittat någon, fyfan, helt jävla sjukt underbar vet inte mer vad ja ska säga men allt va nästan perfekt, tills då. du bara kom tillbaka på något sätt och visade att du hade nya känslor för mig, men nu är det bara borta. jag tror aldrig mer du kan visa det igen. ja börjar tvivla på dig, vafan, varför beter du dig såhär. kallar du det här något så vet ja fan inte vad jag ska tro, det jag vet är att du fattar inte vad kärlek till en annan person betyder. man ska ägna sin tid åt varandra. jag lägger ner hela min själ på DIG & det bevisar så jävla mycket att jag älskar dig. förstår du inte det, helt jävla seriöst??
allt detta tar på mig, jag orkar inte längre med mina skolarbeten, läxor osv, för jag oroar mig för oss exakt hela jävla tiden. snart önskar ja bara att något riktigt hemskt hände & det va ditt fel eller att du börjar inse att kanske ta vara på tiden som är kvar. det har inte gått en ända dag detta året som jag inte har gråtit på. det är så. & det är för att jag älskar dig. jag har ont överallt, jag vågar inte säga vad jag vill, vågar inte göra vad jag vill för jag är rädd att det ska påverka något. att du bara ändrar dig, men det antar jag redan att du har gjort eftersom du beter dig som du gör. det finns inte en jävel i hela världen som jag vill snacka med detta om, om inte dig, men närdå? du svarar inte mig, hur mycket ja än försöker!!
det ända jag vill just nu är att dö, detta gör för jävla ont, varje dag kommer det ett nytt hål i hjärtat, & snart har jag inget kvar, det är bar tomt. jag vet fan inte var jag ska ta vägen.
jag vill bara berätta för dig att jag älskar dig och förstår om du inte har några känslor för mig, jag bryr mig inte vad du tycker men säg det till mig, bättre än att jag bara sitter och väntar på att något ska hända, jag väntar bara på dig.
du sa ju..
jag önskar ja kunde spola tillbaka tiden och uppleva den med dig igen 21/7-09 - 9/9-09 du förstår inte vad det betyder för mig, jag ska iallafall vara glad att ja fick den tiden med dig. men jag hoppas på så mycket mer, men snälla kan vi inte försöka!!
jag är död inombords.

Kommentarer
Postat av: linnea.

oliwia, jag älskar dig, och finns alltid. <3

det hoppas jag att du vet. <33

2010-02-16 @ 20:30:53
URL: http://linneiisen.blogg.se/
Postat av: faysan

de kommer lösa sig på det sättet som e bäst för dig <33

2010-02-16 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0