återvänder till stugan

skolan
sitter på nya torg/småbarnens ställe
så kommer mudde och säger att vi inte ska ha fötterna på bordet, för tänk så kommer någon som ska äta en bulle elr ngt där, men man får ju ändå inte äta där så det spelar ingen jävla roll & så frågar han om vi gör sådär hemma osv :S
ja sen kommer Claude och börjar tjata om samma & vi tjafsar emot men tar tillslut ner fötterna men sen när han går tar vi upp dom igen och sen helt plötsligt ställer han sig bakom soffan och ser att fötterna är på bordet och bara häller ett glas vatten över bennen på alla ;p haha, som tur blev man inte så blöt (Y) (?)
& JAKOB du kan ju typ gå och dö :'( jag har fortfarande ont!! helt sjukt

dagens händelse iaf, nu ska jag börja packa lite smått sen får mamma hjälpa till lite när hon kommer hem :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
+
att jag har klippt mig idag, men blev bara topparna & fixa till luggen lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0