Vad heter ni? Oliwia och Linus
Hur länge har ni varit tillsammans? 9 månader och 1 vecka
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? nej
Har ni barn? nej
Har båda körkort? nej, ingen.
Isåfall, vem kör bäst? -
Kommer du ihåg er första kyss? klart jag gör!
Vem sa "Jag älskar dig" först? jag skrev det, men att säga det kommer jag inte ihåg.
Vem är äldst? Linus, 1 år och 1 månad typ. 
Vem fyller först på året? Linus
Vem är längst? Linus
Vem sjunger bäst? hahah, ja tycker inte att ja sjunger speciellt bra men måste faktiskt säga mig, inget snack om saken :p
Håller ni handen på stan? ja det gör vi!
Kände ni varann innan ni blev ihop? ehm.. nje!
Vad har ni gemensamt? mer än vad man tror! vi förstår varandra, samma humor, skrattar alltid tillsammans osv osv! 
Blev du kär i första ögonkastet? nja kan ja inte direkt säga men intresserad eller va man ska säga.
Har ni någon speciell låt? mja, ja tänker på honom när jag hör Kids - MGMT.
Har ni några "fri kort"? ?
Har ni stora framtidsplaner? finna väll några ja, men man vet aldrig om det händer ju men jag hoppas på en framtid med honom.
Har ni gråtit i varandras armar? ohja!
Har ni varit utomlands tillammans? japp :) spanien!
Minnen? tusentals!
Vem lagar bäst mat? ... jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser, pratar, kollar tv, äter osv!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nje, samma som nu, 10-15 min med bil.
Blir du lätt svartsjuk? mjo, det blir jag väll..
Brukar ni bråka? det händer, men så ska det vara! alltid små skit som löser sig!
Ringer eller SMS;ar ni mest? smsar mest kanske men snackar mycket tele också.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ansiktet och magen
Vad använder ni för preventivmedel? p-piller
Brukar nån av er prata i sömnen? han har nog gjort det någon gång ja, haha ja han yrade något om sin iphone när han precis fått den, helt besatt av den typ! ;)


underbar!


Kommentarer
Postat av: linus aka din älskling

Vem sjunger bäst frågan e lätt roligast ;) love you!<3<3

2010-12-05 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0