dag 9 - min tro

Jag tror, jag tror på sommaren
Jag tror, jag tror på sol igen
Jag pyntar mig i blå kravatt
och hälsar dig med blommig hatt
Jag tror på dröm om sommarhus
med täppa och med lindars sus
En speleman med sin fiol
och luften fylld av kaprifol

nä men jag har väll ingen tro precis, om man tänker såhär på gud och det, respektar fullt de som tror på det/honom och tycker det är fint på sitt sätt, men jag är liksom inte någon som ber till gud om förlåtelse eller annat va de nu kunde ha vatt. Jag är kristen och döpt i kyrka och blablabla, men tro kan ju vara mycket annat än det här med religion osv. min tro är väll isf Kärleken tror man på kärleken kommer den alltid till en, ger man kärlek får man också oftast tillbaka kärlek. 
de är det jag tror på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0