dag 5 - vad är kärlek?

du är så yeah yaeh wow wow
så ska det kännas. de ska spritta (?) i hela kroppen, då enligt mig känner jag att jag är kär. om man nu ser det med kärlek till en pojkvän/flickvän. det finns ju många sorters kärlek, kärlek till vänner, familj, djur och ja vad som helst, kärlek till en sport osv osv. men nu kör vi på pojkvän/flickvän.
kärlek är när man verkligen trivs med den personen, ska kunna säga vad som helst och ha roligt, känna sig avslappnade tsm. kärlek är det så stort ord, bara en liten sak kan betyda kärlek, ett ord, en rörelse, en blick osv. kärlek är vackert! finns så mycker mer att berätta men överlag så skriver jag detta. hoppas ni är nöjda. puss & kärlek till er!
detta är några saker vad min kärlek går till.




denna bild representerar vänner, och många av de finns med på bilden, ni vet vilka ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0