dag 16 - min första kyss

en kyss vet ja inte om ja ska kalla det. strul.

vi låg i hans säng och kollade på tv, jag låg längst ut och han bakom. Kännde hur han pussade på mitt huvud och jag blev helt pirrig i kroppen. Jag viste inte riktigt vad jag skulle göra, var blyg men ändå nyfiken. Jag hade aldrig varit såhär innan med en kille, inget sånt hade hänt innan i mitt liv. Utan att tänka vänder jag mig om och våra läppar möts. Jag minns det som det var igår och det var så sjukt underbart, man behöver inte tänka på vad man göra under stunden, man bara vet och kan. Ett så sjukt fint ögonblick och minne som jag alltid kommer att bära med mig.
Personen är Henrik Forss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0