dag 1 - om mig

Jag heter Oliwia Paulina Alva Eriksson, född 1994, bor i skåne och allt sånt där.
Till mesta dels är jag väll en glad och nyfiken och blyg tjej, men gillar att bjuda på mig själv, kanske mer i skrift än verkligheten men de är vad man tycker själv, de som känner mig och sett mig osv. får tycka som de vill.
Jag vill väll inte gå in så djupt på det här med födelse, bakgrund osv. de är en annan sak. men har bott nu i detta hus ja bor i hela mitt liv med en mamma och pappa, ganska normalt. bror bodde här till ja blev typ.. 5? nä vet inte! har samma pappa eller va man ska säga så han bodde lite här och var. och ja. detta har väll inte ngt med mig att göra men ja så ni vet..
genom att bara se mig kanske man får ett annat intryck än hur jag är i verkligheten. men ja jag är som jag är. neggativ eller väldigt neggativ kan jag väll vara i vissa fall.. tyvärr. men har inte märkt så mycket av de på senaste 9-10 månaderna, skönt :) positiv för det mesta och väldigt envis och vill göra mitt på mitt egna sett, är väll inte den som vill stå i centrum, ja följer gärna någon annan om de handlar om någon jag är helt omedveten om.. men det är olika.. jaja :) finns det ngt mer? blond ända in i skälen, har mycket kärlek att ge till den som vill ha och är en go tjej. haha jo men så kan man väll säga. hopps ni är nöjda :) /o


this is me


Kommentarer
Postat av: ems

vad kul att du tycker det :D allt bra?

2010-12-06 @ 08:35:14
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0