you found me

hemma från hjärtat nu, eller har varit de typ 1,5 timme kanske. men haft hur mysigt och trevligt som helst.
blev sjukt mycket stress imorse så kom 10 min för sen till älskling, men all stress och skrik innan man kom in i bilen resulterade till storböl i bilen, allt blev bara för mycket! ingenting kunde bli sämre än just då, fanns inget hopp eller ljus i livet, men nu är allt bra iaf. :) tror det blev lite så också för jag har fått lite för lite somn senaste dagarna, så ska lägga mig typ 11 ikv för sen blir de ju skolan imorgon också, börjar dock 10 så de är ganska lugnt. vet inte alls hur det känns inför skolan.. vi får se imorgon.
skippar dagens outfit idag för har verkligen inget roligt eller speciellt på mig idag, hade panik imorse så drog på mig en tröja och jeans bara.
nu har jag ingen aning vad jag ska hitta på, letar nog upp ngt på tvn och bara vilar till de.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag tog studenten förra året! gick estet/teater:)

2010-08-22 @ 18:38:03
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med :D

2010-08-22 @ 20:19:51
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0