we lost ourselves in the bright lights.

ja, man kan verkligen inte få för mkt av något!
stack till stan först vid halv 2 och gick in på tretton och köpte min skolväska, sen till väla och de blev de jag visade i förrän inlägget :) väldigt nöjd med allt. och sen var jag hos tandläkaren och fixa en sak snabbt, ska dit om en månad igen, och då blir det bara att ha min sån tandställningen på natten, skönt!!
nu är min mormor och morfar här och vi har typ käkat lite och sånt.
och snart börjar skolan :( usch usch usch, vill inte, innan tyckte ja de skulle bli jättekul, men ju mer jag tänker på det och ju närmre man kommer, blir tanken bara mer och mer hemsk, funderar verkligen på om ja någonsin kommer klara gymnasiet... :(
imorgon ska man va med älskling sen på bio med honom vid halv 7, blir inception. och på fredag blir det att vara med bästa faysan och hitta på ngt. veckans planer iaf, får se sen vad som händer.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


olympia - SOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0