The important thing is never to stop questioning.

nu har älskling åkt hem, och jag ska gå och lägga mig ganska tidigt idag, eller iaf runt 12. för ska upp halv 9, göra v mig, vara i landskrona till 10 typ och ta nytt passfoto, sen ska jag vara på väla kl 12 och gå där med besta linea! :) ska blanndannat köpa gympakläder/skor och ryggsäck, sen lite annat smått som behövs i badrummet :)
blev aldrig att gå ut med hunden innan, för det börja regna som fan, stackar prinsen :( ahja, pappa gick med han sen när dom kom hem.
kollar på 6an nu men det är ngn tråkig fast and the furius eller vad de är, men snart är det 2½ men så ska kolla de iaf.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


bild från i måndags morse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0