Ohana betyder familj, familj betyder att ingen lämnas utanför

jag vill inte gå upp :( och fick precis en sån måilla känsla, ville spy ;O usch usch! men nu är de bra iaf.
måste verkligen gå upp nu, dom skriker på mig bara för ja inte gör det och när ja säger snart så blir det bara mer, "ditt rum ser ut som en svinstia" "du hjälper aldrig till med något här hemma" "de är någon av er idioter som stänger av ljudet på min telefon" jag har inte rört din jävla telefon, idiot! kan ni sluta prata med mig över huvudtaget, jag vill inte ha något med er att göra, fattar ni!?!
klarar sig bättre utan föräldrar, dom är fan bara i vägen, för ALLT!
ska gå och tvätta håret nu, sen packa min väska till linus, sen sticka kanske till väla snabbt med mamma för ska fixa älsklings klocka sen ska jag till honom, så kommer inte bli uppdatering förrän kanske imorgon kväll för ska till Ullared imorgon ju (a) får hoppas jag hittar något dådå, tydligen skulle man få mycket för 500 kr, sant?
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson
btw. krya på dig fiona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0