lets go where they cant find us forever

såhär ser man ut nu och redo för sängen och tv :)



så tråkigt väder vi har, och vi som ska på läger och tälta och allt imorgon :( inte lika kul då ju!
har packat klart allt nu, har en stor bag, en ryggsäck och en påse bredvid med sovsäck, liggunderlag och stövlar i, kommer känna mig as klumpig, men vad ska man göra? tror inte jag är den ända som har de med mig så jaja :)
om en timme ska jag och mamma kolla på fångarna på fortet iaf ;) de är faktiskt ett roligt pogram, följde det alltid innan, men sen bara försvann de ju :O men nu är de tillbaka! hade hört ngt om att kissie skulle vara med, men nej, ja tror nog inte de (?)
skriver ett inlägg ikv innan ja ska sova och sånt.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer
Postat av: pau

hon skulle vara med, men det blev nog inget :)

2010-08-23 @ 19:14:06
Postat av: Oliwia

aha okej :)

2010-08-23 @ 19:15:28
Postat av: Nathalie

tack:D jag mår bra:D vad gör du ikväll?:)

2010-08-23 @ 20:08:31
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Sv: Vad härligt!

Jodå, det är prima ballerina med mig. Sitter och tittar på fångarna på fortet samtidigt som jag smaskar i mig jordgubbar, då kan det ju inte bli fel :)



Vad gör du då? ^^

2010-08-23 @ 21:55:56
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0