i rymden finns inga känslor

idag var det skola från halv 9 - 20 i 2, men kom dock 10 min för sent för tåget var försent och sen kom jag inte på första bussen -.-
ahja, gjorde inget typ, hade engelska, idrott & historia idag, helt OK dag.
efter skolan köpte jag och linnea bulle med bulle, sen gick vi ner till ps och hälsa på alla lärare, eller iaf, camilla, peraxel, mårten, cimmy & sandra :) mycket kul faktiskt, vet inte riktigt om jag saknar ps, på ett sätt gjorde man det, men ändå inte :) jaja.
sen efter ps åkte jag till älskling och va där typ 2 timmar, sen kom mamma och hämta mig och vi åkte och gratta malin sen hem. och nu har jag precis målat mina naglar i min nya färg GRÖN, ljusgrön, eller typ lite oliv färg :) fint va de iaf!!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


i rymden finns inga känslor.
måste verkligen se denna filmen när den kommer ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0