I call this L♥VE

uppdateringen har varit sämst dom senaste dagarna, kanske för att jag knappt har haft tillgång till internet och gjort annat men ändå :)
har spenderat helgen nere i sundvik med älskling, var där i fredags och hade det trevligt :) bakade med fiona och sandra med och sen igår så gick vi upp lite tidigare och stack till Råå och seglade! mycket nice, skulle till Ven men orka inte gå av så vände typ utanför hamnen. segla tillbaka och ja, åkte hem :)
grilla lite, fotat en del också har vi och haft det väldigt mysigt.
nu stack älskling hem för typ en halvtimme sedan, men träffar han imorgon igen, för ska sova hos han för på tisdag ska vi upp tidigt och jag ska faktiskt med han och hans föräldrar till... ullared (a) hihi, trodde aldrig ja skulle åka dit, men ja nu ska jag dit iaf, känns lite fel men ja ;) kommer nog bli kul :P
börjar bli trött så tänkte dra mig till sängen nu, tar nog med datorn dock också ett tag och ska se om man kan planera lite roliga saker med någon i veckan :)
puss & godnatt dådå /oliwiapaulinaalvaeriksson









yber mysig helg älskling!! :) tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0