hardflip, hospital flip, kickflip - kolla jag kan lite! ;)

vid halv 5 åkte jag och mamma in till landskrona och köpte lite pennor och mappar till mig, nu tills skolan börjar. blev blyertspennor, överstrykningspennor, stift och en mapp. så har fixat de nu, så har de i skolväskan :) sen åkte vi till rydebäck och hämtade paketet med kläderna från H&M med jacka, springbyxorna, blusen och fleecetröjan i, och allt satt perfekt och jag är jättenöjd :)
och nu har jag precis städat ut 2 stora låder i min garderob, blev inte att bli av med så mycket som jag hoppades på.. men tydligen hade jag mycket som jag fortfarande vill använda. (synd nog kommer jag kanske bara använda det 1 gång till man jaja) ett + är väll att alla tröjor och sånt ligger lite snyggare nu än innan iaf!
ja som skulle lägga in min nya header idag, men älskling måste hjälpa mig och lägga upp bilden på bloggen via sin dator först, eftersom den är gjord i PS och min dator kan inte ladda upp bilder från de :( men han är och skatar nu, så får vänta ngn timme tills han kommer hem.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0