ECLIPSE ♥

ååh, så jävla bra filmen var!!
fy vad jag älskar twilight och allt som har med det att göra, och detta var lätt klart den bästa filmen, eller ettan kommer alltid vara den bästa ju eftersom de e ju så med första filmer och sånt tycker jag, men den har man ju sett 30 ggr men ja, denna, Eclipse, var så jävla bra! så bra så man nästan blir kär på nytt och vill verkligen ha ett sånt overkligt liv som de har, inte för allt är overkligt, mycket utav filmen påverkar mig och den skulle lätt kunna få mig till att göra en sak nu som man kommer bli utpekad av och tyckas att man e dum i huvet, men kärlek är ju kärlek! :) vi får väll se vad som händer!
blir avundsjuk och vill va med min egen älskling när ja ser filmen ;O sick!!
men iaf, filmen var sjukt bra och ni som inte sett den, SE DEN!
man blir kär på nytt :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0