du får mig att leva, du är hoppet i mitt liv, du är min linus!♥

ett halvt år
6 månader
26 veckor
181 dagar
4344 timmar
260 640 minuter

så lång tid har jag nu haft med dig och exakt var ända minut, dag, sekund och allt av den tiden har varit så sjukt underbar. Jag är så otroligt lycklig med dig, du får mig alltid att le.
Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva kärlek igen, men du fanns där, den perfekta för mig som har allt som behövs, det är du Linus.  Jag har lovat mig själv och dig, att jag kommer älska dig så länge jag lever, och jag håller fast vid det beslutet, någon som dig kan man verkligen inte sluta älska, speciellt inte jag.
Jag vill vara din förevigt och ha dig förevigt, inget eller ingen kan förstöra oss. Vi är perfekta för varandra.
JAG ÄLSKAR DIG SÅ OBESKRIVLIGT MYCKET LINUS JACOBSSON & JAG HOPPAS PÅ EN FRAMTID MED DIG! ♥


hjärtat mitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0