något jag aldrig kommer glömma!!


sommaren 2009

hinner skriva lite nu innan älskling kommer.

blev nationella i matte imorse då.. har inget att säga om det, förutom att jag verkligen hatar matte.
sen.. typ no 30 min och sen till idrotten, men kunde inte va med på simningen för min jävla mens.. eller.. hade det förra veckan sen sluta de då i måndags eller ngt och nu bara såhär... säger bara.. ppillernas fel!! -.-
ah men ja.. interssant?
vi köpte godis på tasty house när vi ändå va där med (y) gott.
sen ja spanska.. och när man har det har man bara lust att gå och ta självmord! fast idag fick man ngt gott skratt och ja.. positivt?

ikv blir det grillning och mys med älskling :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0