marie är skylldig johan 100 spänn

sitter i skolan nu och väntar på att älskling ska sluta jobba.
sen åker vi väll hem till honom så han får väll frächa till sig lite och sen sticker vi hem till mig så blir de filmkväll, hata göteborg ska vi iaf se och sen vet ja inte men ngn annan film blir de iaf. mys :)

sitter med pavve (pölsemannen) & johan (sär?♥) bredvid mig.. kuuuuul :):):):):)
johan är en lite gullunge som jag vill gosa med i 4 år :D
de tyckte johan att ja skulle skriva :):):) & de e ju väldigt sant! (y)
& han undra om min älskling blir sur nu, men de blir han inte dåå, eller hur??? :)

men vi hörs ikv.
puss på er /oliwiapulinaalvaeriksson


otroligt söt bild på mig och fay när hon vann sån kex choklad som ni ser, på liseberg 17 december 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0