kullagatan & väla

skola.
på lunchen stack jag och linnea till kulla och shoppade (a)
testade massa på gina och såklart hittade vi lite saker som vi ville ha :D
& sen vid 2 stack jag till tandläkaren :) det gick hur bra som helst och mina tänder är superfina :D
sen va man bara tvungen att gå in om väla, 10 % på hela h&m också ju så det blev en hel del där också :)

& nu är jag hemma eller har varit det ett tag men jaja, nu ska ja skriva klart min inledning till examensarbetet, öva på verb till spanskan och läsa i boken om andravärldskriget.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


blus, gina tricot - 249:-

shorts, gina tricot - 199:-

bh, h&m - 49,50:-

klämmor, h&m - 29,50:-

nagellack, h&m - 49,50:-

solglasögon, h&m - 79,50:-

köpte min skolavslutningsklänning också, men den får ni se då! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0