judge me


be who you are, not who others want you to be.

det var ju så att jag bara skulle plugga massor idag, men nä, älskling kom till stan vid 2 så träffade han efter att fay och jag hade köpt lite saker på den marknaden på ga :) ska fan köpa frukt och sånt där igen, skit gott! :)
men ja sen tog han tåget med oss hem fast han skulle hoppat av i ramlösa men de blev inte så, så han följde med mig hem... och ja.. så mkt plugg har det inte blivit :p
men ska öva på engelska glosorna och typ ja ngt.. missade top model :( men ser de på söndag :)

kollade liiiiiiiiite på HIF, men dom vann iaf, gött :)

nu ska ja snart dra mig till sängen med engelskaboken och mobilen.
puss & godnatt /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0