jag borde plugga, men gör detta ist!

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 8:6 & 9:6
Vad hade du för hårfärg - blont
Hur lång var du - ehm.. olika ju! ja kommer inte ihåg
vem var du kär i - henrik

Hade du nån Pojk/flickvän - ja, henrik 
Vad brukade du göra på fritiden - vänner, kille, och massa annat!
Vilka umgicks du med - alla mina vänner och ja, dom ja känner :)
Var allt Bättre då - i visa stunder ja, men jag är lycklig nu med!!
Skulle du vilja gå tibx dit - ibland.
Har du förändrats - ja det har jag.

Nu:
Vilken klass går du i -
nian.
Vad har du för hårfärg - blont

Hur lång är du? - 171,5
Vem är du kär i - Linus :)
Har du nån Pojk/flickvän - ja, linus
Vad brukar du göra på fritiden - va med linus och vänner.
Vilka umgås du med - min vänner!?
Hur ser du ut - som på bilderna. kolla där.

Har du:
Kysst någon -
ja
sovit brevid någon med samma kön - ja
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - nej
Ljugit för en bra vän - ja :(
Svikit någon - ah kanske.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
timmy
Kramade du senast - elin
sov du hos senast - linus
Vill du vara just nu - hos vem? linus!
Ringde dig senast - mamma

Vad:
Drack du senast -
vatten
Köpte du senast -  glass
Gjorde du igår - var med linus :)  
ska du göra imorn - fira två månader med linus
Vill du göra just nu- ehm.. ja vet faktiskt inte :)
Åt du senast - apelsin
Är närmast dig som är rosa - ett ljus

Kärlek :
Du är kär nu -
  ja
Du har sårat nån så den började gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - JA!

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - nje
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - ja!

Jag har en hemlighet som ingen vet om - ja
Jag har fuskat i ett spel -  ja
jag har struntat i ett prov - mja.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
ja
Jag har druckit alkohol - ja
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - ja typ.
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0