du sa hej, jag sa hallå.

 
 

ja vi alla har faktiskt varit såhär små!! ;)
saknar min Tomboy älskling också :( finaste hunden som någonsin har existerat! :( sen att linus har en schäfer (som heter Henke, haha ;D) gör det inte bättre, för han liknar min Tomboy så himla mycket och ja saknar han mer när ja ser honom! :/ ahja,

nu ska vi vara glada! :)
tänkte gå till sus imorgon och ändra mitt andraval också till Jensen tror ja, men ja hoppas på att de blir sos iaf har bestämmt mig nu och det verkar faktiskt väldigt roligt och om man går på skolstaden är det lättare att byta sen ifall de skulle vara så att man inte trivs eller ngt :)
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer
Postat av: fay

awe, saknar också Tomboy, han va så söt!

som du när du va liten haha ;) <33

2010-04-27 @ 23:08:08
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0