leker ni med mig? båda två...

hejsan
orkade inte skriva igår så får väll säga lite om gårdagen.. var på stranden och solade, ganska skönt men så jävla tråkigt, sen på kvällen åkte vi in till stan & åt o shoppade, blev inte så mkt, bara ett par skor :)

idag har man då shoppat väldigt mkt! :) på habaneras <3
det blev.. En tjocktröja med Tom&Jerry vit, från Pull and Bear
Skjorta - rosa från Pull and Bear
Shorts - svarta, slitna från Zara
Pyjamas vit,svart & grå från Oysho (?)
kommer bilder sen när ja kommer hem :)

åt på svensken med giggi & lotta..
sen skulle vi ner till stranden, men blev inte så.. låg typ en kvart på altanen, SÅ JÄVLA TRÅKIGT, PLÅGA MIG SJÄLV BARA!!!

& jag säger bara, vad skulle ja göra utan musik!!! :O
inte mkt...
Finns många saker jag inte skulle klara mig utan, men en av dom är ju oehört duktiga på att såra en.. säger bara så.........
jag mår helt seriöst inte bra! asså... måste ha ngn att prata med! snart går ja till någon jävla kurator elr vafan de e !!! :(
/Oliwiapaulinaalvaeriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0